Friday, July 17, 2009

tragedi sepasang sandal..

adoi..arini 1st & last rasanya aku bkunjung ke sepital SJ..
hmm..alkisahnya..niat suci-murni aku & akak seopis nk p mlawat anak sorang staf yg tgh koma..mngikut apa yg makcik tu crita, anak dia akan jd 'sawan tarik' tiap kali period..! perghhhh..! dengaq ja cmtu, cm nk luruh jntung aku..! w/pon aku xdak experience kna 'sawan tarik'..tp adik-bradik aku ada yg penah kena..

kesiannya, anak makcik tu baru kawen..dan, family dia mmg dh sedia maklom ngan sakit yg dia tggung..cumanya, kali ni, dia jd makin teruk..sbb sakit tu dh serang abes ke paru2..dokter dh masuk kn ubat & air dlm badan..smpai kembang budak tu dibuatnya..

tgh rancak bsembang, tetiba akak misi ni tegur..'aaa..cik, kalau nk berforum, sila keluar ye..sini tmpat lalu lalang..'..hmm..naseb bek dia sopan berbahasa..kalo x, ringan je mulut aku nk mnjawab..

time nk kua tu laa..sedaq2 je, sandal aku ilang! laa...lahabau mana pulak yg songlap sandal aku nih????? akak opis aku pon dok kalut cari sandal aku..ada sorang misi prihatin, dia tolong kami cari sandal aku yg xla semahal kasutmu wahai kak red! hehheheh..!alaaaa..sandal 2 hengget pon penyangak tu kebulurr kee..????

sudahnya, nasib baik akak opis aku bwk sandal spare dlm keta dia..kalo x, mau kaki ayam la aku p opis!! masuk je dlm keta, trus aku repot sama laki ku..

'b, ada crita sedih ni..sandal org ilang'
'laaa..ilang pulak? aritu kasut putus kn..?'

hehhe..tragedi kasut putus tu mmg sinonim ngan aku..! nnti2 lah aku crita! malu!! (smbil tekup muka)

sekian.

3 comments:

ouT oF My MinD said...

adoi la pompuan...tragis nye cita ko. sabar je lah...

alisha said...

tu laaa....napa tah, aku ni slalu bnasib malang kalo mlibatkan kasut - sandal & seangkatan dgn nya nih!!huhuhu...!

alisha said...

by the way, al-fatihah utk anak Hj Mat yg telah kembali ke rahmatullah petang Sabtu-18/7/2009..smoga arwah ditempatkan di sisi org2 yg beriman..amin..