Tuesday, July 21, 2009

lagu tiga kupang

salam..adalah aku, sgt geram dgn seorang mamat yg mengaku schoolmate aku..dlm 1 laman sosial yg aku join, dia dengan selamba badaknya mengeluarkan komen2 yg kurang sopan, kurang bernas dan..nampak sangat mamat ini kureeengg bijak nyaa..

bila aku bgtau aku xkenal dia, wahh~ melenting bukan main mamat nih..hello! awak tu glemer sgt ke smpai aku kna ingat smpai bila2..?ahh..xkuasa aku..bila aku tanya dia sapa, dia main2, last2..lantak hg la mamat mengong oii!rasanya, aku xrugi sekupang pon kalo xingat hang..

dia merupakan salah satu punca napa aku rasa xdak privacy nulih blog dlm fs..komen2 yg dia bg, wt aku sakit jiwa! dan aku rasa, baek lah aku xmelayan kerenah dia..sbb nnti, aku pon jd mengong cm dia jugak!!dan aku, ada hak utk terminate dia dr list kengkawan aku..hahhah!!!

buat si mamat mengong, hg tu ntah sapa2..aku pon xkenal hg..so, jangan nk sebok jg tepi kain aku, sbb aku ada laki yg leh monitor..kainaku koyak ke..berlubang ke..aku still ada kwn2 len yg baek hati nk membantu! sekian.

2 comments:

edhamidi said...

bunyi panas...
mamat tu pun...ni kn alam maya..
xyah la komen yg x sdp...
kita wt yg sdp jaa..
jgn dok bg skt ati org..

alisha said...

emm..btul2!ramai dh kwn2 kna dgn mamat tu...!!nyampah laa..