Tuesday, July 21, 2009

mungkin bukan yang terbaik..

salam..

kadang2 kita xpasti dgn apa yg kita nk dlm idup..kadang2 kita terlalu yakin dengan pilihan yg kita buat..kadang2 hasil yg kita terima tidak memberangsangkan; tidak spt usaha yg dicurahkan..kadang2 kita fikirkan segala yg kita lakukan adalah yang terbaik utk yg tersayang..kadang2 kita terlalu fikirkan hati & perasaan org lain; sehingga terlupa dgn hati perasaan sendiri..kadang2 kita terlupa yang kita dipinjamkan didunia hanya seketika..kadang2 kita terlalu mengejar pelangi indah di kaki langit, tanpa menyedari, bumi yg kita pijak lebih bermakna dr segalanya..kadang2 kita terlalu takut untuk disakiti; dan kita menjadi tak berdaya bila seseorang telah meninggalkan kita utk selamanya..kadang2 kita telah berusaha dengan sepenuh hati, namun izin & kuasaNya lebih dari segala..

sebaiknya, kita perlu redha dgn ketentuan Tuhan..sebaiknya, kita berusaha dan terus berusaha tanpa memikirkan cerca - nista orang sekeliling..sebaiknya, kita menjadi diri sendiri tanpa perlu sebarang hipokrasi..sebaiknya, kita teruskan perjalanan hidup ini dengan cara kita sendiri..

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)